ny vecka..

hooj :)

Idag så vaknade jag upp brevid min älskling.. som vanligt :D
efter vi mornat oss lite så gick vi upp och gjorde vid oss..

sen vid 10.50 tiden, tog vi bussen hemifrån Robin.. & jag hoppade av på Center Syd medans Robin åkte vidare till sin skola.

på Center Syd träffade jag Viktor kusin & hans kompis.. sedan gick vi & käkade! :)

och sen tog jag bussen in till malmö, skulle kolla på kläder tills Farmos begravning på Onsdag.
Usch, det lär bli sjukt jobbigt.. men jag ska försöka vara stark för familjens skull.
Saknar dig jättemycket Farmor, men jag vet att du har det bra där du är nu. Vänta på mig! <3

& sedan efter jag gått i stan ett tag så tog jag bussen hem.. började må lite dåligt såja! =/

Vid 5 tiden, kom Robin hem till mig.. :) Min, baaaara min älskling. (L)

och sen resten av dagen idag så har vi bara tagit de lugnt mest.. rätt skönt faktiskt :)
imorgon blir det bowling med robin, malin & rickard förmodligen.. jag är sugen! :D

Nina, tack! <3

men nu ska jag kila, ska kolla på film med Robin :) vi hörs allihopa! Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback