Första inlägget

tjabba :D

.. då var det dags för mig att också skaffa en sånhär blogg tänkte jag, hehe :)

Imorse vaknade jag upp brevid min älskling, som vanligt.
och efter han åkt till skolan så slagga jag framför tvn bara, niiice.

sen har jag bara umgåts med svärmor hela dagen typ :D hehe.

& nu sitter jag här och väntar på att robin ska komma hem ifrån skolan.. hihi. <3

Imorgon, då bär det av till Göteborg :D ska bli sååå niiice.
flickorna övre det e viii...... & självklart snyggast i stan dessutom ellerhur tjejer? :D

men nu tänkte jag kila vidare iallafall, ha det nice allihopa. Pusspuss!

& jag älskar dig robin mattias malmqvist <3

Pernilla&Robin.

Kommentarer
Postat av: Caroliiin

Vi e fan snyggast var vi än e:D....ses snart!

Postat av: !!

Gulliga =) (L)

2008-04-18 @ 23:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback