torsdag..

tjaa :)

idag fick jag gå upp tiiidigt, redan halv 7.. för jag hade lovat Tess att passa linus imed hon skulle jobba..
men när jag kom in där berättade Tess att linus legat dålig hela natten & kräkt.. min lilla stackare :(

sedan vid 9 tiden kom Tess hem igen.. hade tydligen blivit hemskickad utav sitt jobb imed linus vart dålig.
så jag gick in och väckte robin sen gick vi ner och åt frulle med pappa. ^^

vid 10 tiden stack robin till jobb och jag gick & nanna en stund till .. (A) hihi.
sedan vakna jag vid 2 tiden .. omg, haha.. vart inte meningen att jag skulle sova SÅ länge ju :p höhö.

men iallafall, resten av dagen har jag bara chillat.. degat framför tvn typ.. med min diamglass som jag och robin köpte igår.. muumms!! :)

& igår var de ju alla hjärtans dag .. vid 4 tiden kom Robin hit, sen helstädade jag mitt rum o så och sedan vid 6 tiden gick vi ner mot Centrum och skulle käka på en resturang där nere.

hade beställt bord till halv 7. & hela kvällen har sjukt underbar!
kunde knappast bli bättre, fyfan vad jag älskar dig Robbe.. det finns ingen som du! <3


sådär, har packat lite smått o så ikväll med .. gadh, längtar så jäkla mycket, ska bli sjukt nice o komma hemifrån.. & bara slippa allt och alla i en hel vecka.. gadh! :)

men sen måste jag ju ta o erkänna att jag kommer sakna en del myyycket... som grabbarna.. :(
vart tog ni vägen idag? skjut mig!! red upp nått nu så vi hinner ses innan jag sticker! <3

men nu ska jag snart hoppa i säng iallafall. ha det jättebra. PUSSPUSS

jag&jimmy.jag&älskling.Micke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback