Tisdag..

hejhej :)

Igår började dagen med att jag tog de allmänt lugnt .. sen tog jag bussen in till stan vid halv4 för jag skulle till tandläkaren.. & det gick barabra där .. min tandläkare vart mycket nöjd med mina tänder sa hon .. ja, det är inte lätt o va bäst! ;) höhö.

efteråt, efter måååånga om och men så bestämde jag mig för att åka till lorens och träffa robin, glenn och zigge .. eller förlåt, Christoffer! :D

käkade och så, blev bjuden på en orgasm utav tina.. wummi! :D thanks darl.

sedan begav vi oss vidare till istadion för att se mif möta modo.

.. matchen sög väl kan man säga? slutade 3-3 efter förlängning .. saknar calle, hade vi haft calle hade vi vunnit matchen!!! .. menmen!

efter hockeyn, åkte några delar utav hockeygänget vidare till stippes .. dvs jag, robin, tess och christoffer ^^
sedan kom glenn och hans syster också förbi och sa hej. :)

efteråt, tog vi bussen hemåt .. christoffer fick ju följa med oss hem och se hur fint vi har det här ute i ghettot .. höhö :D Gillar du det eller stoffepoffe? :D

& idag, började dagen med att jag och robin gick in till tess och käkade frulle med tess, christoffer och petra :D niceeee.

sedan bestämde vi oss för att dra upp till stan .. jag, robin och christoffer då :p höhö.
& där träffade vi mina grabbar!! :D iih, saknat er! <3

vid 4 tiden så åkte jag, robin och christoffer tillbaka till oxie igen .. :D

och sedan vid halv 7 tiden kom malin och rickard och hämtade mig&robin sedan kördevi och käkade kinamat :D MUUMS! en liten cider sjönk väl också ner kan jag säga.. och den var goooood!! :D hihi.

sen vart de vidare till bowlingen, mötte upp jimmy och micke där och sedan lirade vi bowling med malin, rickard, jimmy och micke :D niiice! & självklart jag och robin då :D haha, för er som inte förstod det ^^

jag sög doooktigt idag men läget? :D haha. grattis till vinsten......... hm, vem vann? :S haha! noll koll iallafall. :p

& nu sitter jag här .. robin står bakom mig och surar utav någon anledning men läget? :D

imorgon är det dags för sista hemmamacthen innan kvalserien.. mif vs dif .. kan sluta hur som helst. :p
ajja, håll tummarna iallafall :D iih.

menmen, nu ska jag iallafall kila vidare.. sova med min babe :) som inte var sur, jag trodde fel :p hihi. POOOSSS!

jag&jimmy.lillanillajag&älskling.glenn, zigge & tess.Micke.

Kommentarer
Postat av: TESS

eftersom du är så dålig på o komentera min blogg så ska jag inte komente.... ehhh hmmm
ja eller nåt.....

2007-02-28 @ 10:26:20
Postat av: Glenn

OJjjdååå blogg krig hahhaha!!!

puzzz

2007-02-28 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback