Robin.

Robin Malmqvist. <3

Våran historia frams till nu är rätt annerlunda.. mycket har vi gått igenom på snart 3 månader..
vi har skrattat tillsammans, vi har gråtit tillsammans.. vi har sjungt tillsammans.. :) Ja, mycket har vi gjort iallafall.
Och en av de många sakerna som jag är stolt över att vara endast din flicka är för att du är så himla omtänksam, mot allt & alla.. och det är en av de finaste egenskaperna man kan tänka sig.

Aldrig trodde jag att jag skulle kunna bli såhär lycklig, eller att jag förtjänade att bli det..
men sen kom du, in i mitt liv och berörde mig så djupt och så hårt med allt du sa och gjorde..
och du bevisade för mig, att äkta kärlek visst existerar.. för det e precis det du visar mig, varje dag. <3

& nu har snart 3 månader gått inpå vårt förhållande, och jag är mer kär i dig än jag någonsin varit i någon annan, och det hoppas jag att du vet? Du är den finaste gåvan som jag någonsin kunnat få!

och idag, sitter jag här.. i din säng och kollar på dig när du sover, du är helt klart sötast i världen, min Robin.

och om 11 dagar, åker vi.. då åker vi tillsammans med mina föräldrar till vår stuga uppe i Dalarna..
& jag längtar, så hiiiimla mycket.. för det ska bli en sån lättnad att komma ifrån allt här hemma... & bara få koppla av tillsammans med min familj & med dig, min pojkvän.

Sen om ungefär 4 månader åker vi iväg till Bulgarien och bara njuter av varandra i 2 veckor, bara för oss själva. :) & det lär förmodligen bli höjdpunkten av året skulle jag tro!

Med detta inlägget ville jag bara komma fram till att:
Jag älskar dig Robin Mattias Malmqvist, idag imorgon & föralltid. Always and Forever <3


Robin.Pernilla.Pernilla&Robin.

Kommentarer
Postat av: Caroliiin

det e ju så puttinuttigt....ni e så sööta!

2007-02-07 @ 10:53:01
Postat av: Caroliiin

det e ju så puttinuttigt....ni e så sööta!

2007-02-07 @ 10:53:01
Postat av: Pernilla

hihi, visst e vi :)

Postat av: Tess

men guuuuuuuuu vad kärt allting var här inne idag då!!!!! nästan så man rodnar ju för fan!! hehehe

2007-02-07 @ 12:10:12
Postat av: Pernilla

haha, mm.. kanske blir något liknade inlägg angående glenn snart syster? på din blogg dårå :p

2007-02-07 @ 13:01:31
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: christoffer

Broder, du är så jävla söt:D

2007-02-07 @ 14:18:13
Postat av: Tess

OM han e.. sötast i världen! :D

2007-02-07 @ 17:11:30
Postat av: Glenn

Ursäkta om jag ska med på eran smekmånad hahahaha

ÄSchh jag hittar säkert dröm kvinnan där nere eller nåt;)

2007-02-08 @ 00:32:06
Postat av: Tess

jag trodde det var jag som var det Glenn!!?? :P

2007-02-08 @ 10:50:39
Postat av: Nilla

mm precis, var inte syrran det Glenn???!!! :O

2007-02-08 @ 11:14:44
Postat av: Pernilla

kanske dags för våra killar o fixa blogg också? :D

2007-02-08 @ 16:10:00
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: Glenn

Det skulle väl varit något vaa?? hahaha!!!

Glöm ej nappen nu imorgon när ni ska till lorens!! muhahahaha!!!

2007-02-09 @ 10:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback