helg.

tjeena allihopa!

Igår så åkte jag in till stan vid halv 5 tiden & mötte Robin :)

& sedan åkte vi mot Kronprinsen för att träffa jacob&carro där vid kvart i 6 ..
skulle ju bowla i en timme.. & de gick sjukt bra, iallafall för mig :D

.. jag vann ju alla serier, tillome den vi inte hann spela klart! :D ni vet, e man kung så e man ^^ höhö.

Efter vi bowlat klart gick vi upp till Kronprinsens resturang & käkade buffé :D så jäkla puligt!
& efterätterna ska vi inte ens snacka om.. skjut mig!! carro&jag var var ju inte lite sena med att kränga iallafall ;)

& vid halv 9 tiden, pallade vi inte trycket mer.. så vi begav oss därifrån :)
skulle ju hem till svärfar igår men blev dock inte så imed bussarna klydda som fan.. :(
får åka & hälsa på honom när vi kommit hem ifrån Tällberg istället.

Så jag&robin åkte hem.. satte oss jag pratade lite med mamma&pappa istället.. myys!

och då åker vi imorgon med, så jäkla skönt ska det bli! :D
jag, robin, mamma och pappa.. ska bli sååå myyyys!

Robin, always by your side.. dont forget. <3 Jag älskar dig föralltid!

Igårförmiddags vid halv 11 tiden begav jag migner till gymmet för att träffa grabbarna :D
sen gick vi och träna.. i ungefär 2 timmar och de var faktiskt jäävligt niice & jääävligt tufft för dem ( mig själv ) som inte har tränat på ett tag.. men det var nice iallafall & jag ska försöka träna 1-2 gånger i veckan numera. :D För Micke är ju min personliga instruktör ^^ höhö.

nu ska jag fortsätta packa iallfall. ha de nice & håll tummarna att malmö plockar 3 poäng mot DIF idag :)

PUUSSSS ALLIHOPA :) & tjejer, jag kommer sakna er sinnesjukt mycket. <3

pernilla&robinjag&jimmy.Micke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback