Helg.

hallåååå! :)

Idag är det Fredag och det betyder helg, wiho ^^

Idag så vet jag inte riktigt vad som händer riktigt än.. ska förmodligen umgås med Robin, Carro & Jacob.
& vi hittar väl på nått skoj, får jag hoppas :) hihi.

Och imorgon, vart det ju planerat att hockeygänget skulle dra till lorens & käka gott och dricka gott..
men ack så fel man kunde ha.. förfan glenn, SKÄRPNING! .. sjuka dig eller nått, vafan som helst!! :(

hade en helt underbar kväll igår tillsammans med Robin.. åt tacco, hyrde film och bara hade det allmänt mysigt :) Tack älskling. <3

På tisdag börjar Desperate Housewifes igen.. me liiiike... alot!! :D
missar det & o.c dock när vi är i Tällberg, men de fixar sig när man kommer hem igen.. :) hihi.

jimmy, det ordnar sig.. du måste bara vänja dig, sen blir det hur snyggt som helst.. lita på mig bejb! <3

tjejer, jag saknar er!! vart fan håller ni hus? :O amanda, hit me haaard.. & ja, låten finns.. för jag lyssnar på den nu! ^^ haha!

men nu ska jag kila vidare iallafall. ha det bäst! :) pusspuss! & farmor, jag saknar dig jättemycket. (F)

tess&jag.glenn, zigge & tess.Jimmy.Farmors begravning.Pernilla&Robin.

Kommentarer
Postat av: Tess

eeehhhh
1: få väääääck den jävla bilden på mig!!!
jag har aldrig sett nåt värre.
ser ju rent iq fiskbulle ut!!
2: hmmmm "nåt kul med Jacob o Carro".... vi ska ju ha filmkväll...

2007-02-09 @ 14:06:19
Postat av: Pernilla

Aldrig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback