torsdag är det tydligen idag.

tja! :)

Idag är det torsdag och idag har jag först varit i stan en runda, tittade lite :)
Sen åktejag hem, in till syster och pratade om julklappisar osv.. sen kom marie hit!

så mös vi lite, sen gick vi ner till pizzerian och år. muums! :D

och nu stack marie hem för en stund sen.. och nu sitter jag här :)
ska snart ner och färga håret på min mamma, snäll som jag är :D

Imorgon blir det mysdag med Caroline ♥
och sen får vi se vad som händer på kvällen, förmodligen mys med Lisa, min lilla snygging. ♥

om 4 dagar är det julafton.. jag kan inte fatta det alltså, HELT sjukt!
men gud vad mysigt det ska bli, hihi :)

& snart är det nyår.. SHIT vad kul vi ska ha! lääängtar! :D

aja, ha en härlig torsdag! :)
& babybo, tiden är vår bästa vän..

/ Lillanilla.

image214

Kommentarer
Postat av: Caroliin

har du dött eller?

2007-12-30 @ 20:58:05
Postat av: Pernilla

Det känns fan som det idag måste jag säga... men det kommer en uppdattering snart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback