lucia.

Tjoo!

Igår så började dagen med att jag åkte in till stan vid halv 2.. mötte marie o så! :)
sen gick vi lite rundor och sen gick vi och fika.. mums, kladdkaka!! :D

Efter det, gick vi ännu fler rundor.. mååste hitta något att ha på mig på nyår!
Men hittar typ.. aldrig nått :( usch!

Sen vid 5 tiden stack jag hem, käkade osv.
Sen kom Jimmy hit så umgicks vi litta o så.. såg på hockeyn en stund, efter det körde han mig till marie :)

Sen gick vi ner till lussebandyn som dom små ungarna har i klågerup. ^^
träffade b.la johanna&lisa.. känns typ som 10 år sen sist? :O Men hey, new year och grajor nu ju! :D <3

Kollade på när johan och dom andra spelade.. hihi. :)
J, sötast! <3

Sen var jag hemma vid halv 12 eller nått.. sjukt trött i mina ben :(
Har typ megaont i foten idag av någon anledning? =/ usch.

Aja, sen pratade jag med Johan igårkväll och sen däcka jag typ. :D

Och idag har jag inte gjort allt för mycket.. höhö ^^
ikväll ska jag nog se någon film med syrran, annars mest fortsätta slöa.. :D

helgen då.. imorgon blir det nog lokalfest ser det ut som. :) & på lördag den efterlängtade julfesten....... :D

nu ska jag iallafall gå och göra nått känner jag. ^^

take a chill pill. ^^

/ Lillanilla.

& dagens mest klockrena.. OCH FÖRRESTEN, vem fan är du?!
hahaha, kommer kännas perfa och säga det imorgon.. ^^ & även på lördag, hahaha! :D
bara lisa som fattar.. MEN AJA! :)

image211


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback