Helgen...

TJA! :D

I helgen har jag gjort en massa.. hihi :)

I fredags var jag bara hemma o mös med mamma typ, såg idolfinalen o så. :)
& Marie vann, heja heja! :D höhö.

I lördags så började dagen med att jag slöa igenom halva dan.. sen " tog jag tag " i dagen och såg till att de hände litta :D hihi.

& vid 7 tiden tog jag bussen till klågerup och hem till marie! :)
Sen mös vi och såg på film o så hela kvällen, riktigt mysig! Har saknat dig gumman. ♥

Vid 12 tog jag bussen hem.. sen var jag hemma vid halv 2 eller nått. :)

Sen satt och jag pratade lite med fyllisjohan på msn.. :) hihi.
sötaste!

& idag har jag först varit och handlat o så med mamms.. sen åkte jag in till istadion och betalade in julfesten :D
kommer bli gaalet, men fyfan vad ball vi ska ha.. ladda spriten och brunchen nu carro! :D

Sen under eftermiddagen firade vi Linus.. min lilla älskling som fyller år på onsdag. :)
han var så söt idag :)

Och vid 5 tiden körde pappa mig till marie, igen! :)
och då var även hennes kusin Rickie där, :D

Sen såg vi på one tree hill och chillade typ. :)
& vid 8 tiden kom micke och hämtade mig :D tack för skjusen vännen! :)

Sen nu sitter jag här.. och pratar med johan :) typ, världens sötaste? mhm! :) hihi.

& imorgon ska man på arbetsintervju.. håll tummarna nu!! :D

menmen, ha en fortsatt trevlig söndag :)

/ Lillanilla.

   

& det blev ännu en vinst för mif idag.. och ännu en förlust för rögle.. vi giiillar detta!! :D
blir myycket att fira på lördag flickor! :D

Kommentarer
Postat av: K

Hur gick matchen idag? ;)

2007-12-13 @ 04:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback