nyklippt..

Tjabba! :D

Sådär.. nu var denna helgen också över. =/

I fredags var jag med caroline.. sjukt mys! :) drack en massa vin och hade det myys!
Sedan när grabbarna kommit hem ifrån Karlskrona sov jacob&caroline hos mig&robin! :)

I lördags gjorde jag inget speciellt.. pappa kom o fixade några lampor i lägenheten under dagen och sedan på kvällen firade jag&robin 9 månader så då lagade han god middag till oss och sedan mös vi med film o så på kvällen :)

& igår jobbade jag hela dagen och sedan sov jag hos min baby efter! :) <3

Idag åkte jag till oxie vid 11 tiden.. mötte upp mamms och sedna gick vi och klippte mig!
Blev jättefint, supernöjd faktiskt. Tack denice! :D

Efter det åkte vi hemåt sedan efter en stund åkte jag&mamms till mobilia :)
gick där en stund.. sedan bestämde jag mig för att jag skulle handla en ny mobil så de gjorde jag! :D

En super snygg Sony Ericsson. En helt ny modell dessutom! ;) suuupersnygg! bah!

Efter deet, åkte vi och käkade på Tasty. Riktigt puligt! :D Tack för middagen mamms! <3

& nu sitter jag här.. har hållt på o fixa o dona med min mobil hela kvällen typ. hihi :$

Imorgon blir de jobb igen.. :) sen blirre väl att va med robin efter tror jag. hihi!

Hoppas ni har de supermysigt i stugan caroline&jacob! :) & jacob.. krya på dig =/ hoppas du blir bättre snart!
CAROLINE, ring mig så fort du e hemma gumman! :D <3

nu ska jag snart bege mig till sängs.. är supertrött o börjar jobba kl 9 imorgon. :) men gonatt! puss.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback