full rulle..

Tjenare! :)

ja.. i tisdags jobbade jag somsagt. :) efter jobb åkte jag hem till robin o duschade osv, sen stack jag en runda till center syd :) handlade en klänning, ett linne o ett par shorts! :)

Efter det åkte jag hem till lägenheten igen.. sedan käkade jag osv. Robin jobbade ju så :p
Sen kollade vi på fotboll under kvällen.. valencia - elfsborg. bra match, faktiskt :)

& igår så var jag ledig.. så under förmiddagen latade jag mig bara.. Robin var o körde halkan :) & han klarade det!
Grattis Älskling!! <3

Sen på eftermiddagen åkte jag hem till Micke&My's ( robins bror ) nya lägenhet.. så målade vi lite.. eller dom gjorde :p
jag satt o kollade på alla linjer var ok! :p Någon måste ju göra det också, som Coffe sa :p haha!

Sen åkte vi hem till svärmor och käkade middag.. sedan tillbax till lägenheten o målade de sista.
kom inte därifrån förrens 12 inatt.. puh vad trött man var då.. & då hade jag faktiskt hjälpt till o målat kökat lite ^^

Sen däcka jag&robin rätt snabbt :p slitna som fän ju. haha!

& nu är jag hemma i oxie igen. :) saknat min säng, hihi :p ska nog fan ta o sova middag en stund tror jag. :p

Idag händer inte för mycket.. ska bara ta de lugnt :) Sen imorgon.. då jävlar! :D
Malmöfestivalspremiären ju! ^^

& under helgen blir det mycket tid med grabbarna hoppas jag.. saknar er som fan! <3

Caroline, tack för du alltid står ut med mig. Du är verkligen en ängel! <3
Snart kommer du hem, weho! saknar dig jättemycket. Du är den bästa vännen man kan tänka sig!

nu ska jag iaf gå o göra nått. ha en bra dag allihopa :) pusspuss - jag älskar dig Robin, förevigt! <3

image139
Du är helt klart finast i världen älskling! <3 fybubblan vad jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback