fredag igen..

Tja! :)

Nu är det fredag och fan va gött! :)
Igår åkte jag, mamma och pappa hem till robin vid 3 tiden.. han fick sina presenter osv och blev jätteglad! :)

Sen mös vi lite o så och senare vid 6 tiden gick vi hem till robins mor och sedan kom lite av deras släktingar dit för att gratulera robin.

& b.la svärfar som har blivit SUPERKÄNDIS för han finns med i min blogg. ^^ haha! han e föör söt. :p

Firade robin hela kvällen igår dåja.. med god mat och dricka och lite god tårta :D för de sitter ju aldrig fel med tårta ^^ hihi.

& idag vaknade jag&robin vid 10 tiden.. sen käkade vi frulle osv. & vid 11 tiden tog vi bussen in till stan.
jacob mötte upp oss på södervärn. sedan gick grabbarna på sitt håll o jag på mitt.

Jag tog bussen hem mot kära oxie. där jag är nu, håller på o packa osv nu. sedan ska jag till lödde ikv :)
ha girlsnight med caroliiine, ska bli myyys!

och grabbarna har åkte med dom andra från supporterbussen upp tills karlskrona för att se mif's första träningsmatch ikväll! Nya tag nu pojkar!! :)

Sen imorgon ska jag och robin bara umgås hela dagen.. firar 9 månader imorgon! :) hihi. ÄLSKAR DIG MEST! <3

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen känner jag. men ha en underbar helg! pusspuss.
& förresten.. på måndag åker håret.. nu blirre kort som gäller... förmodligen, eller nått jag vet inte (A) vi får se ^^

har du någongång kännt dig så ensam att du suttit och tänkt på vad livet iegentligen innebär? Because I have......

image137

image138
också en liten fyllebild på mig&caroline... haha! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback