färgat håret.. igen...

hejsan! :)

Idag har jag städat mitt rum.. rensat ut allt de gamla typ & in me det nya! :D höhö.

& ikväll har jag färgat håret igen... svart igen. blev ju lite halvdant förra gången så :)
och imorgon ska jag ringa ner till denice och boka klippning för min syster är för feg för att klippa mig ;) hahah! *puss*

frågan e hur jag ska klippa mig? har kollat runt lite på internet idag.. men inte lyckats bestämma mig riktigt? =/
någon som har nått bra förslag? :)

Imorgon ska jag fira min älskling som fyller år! :) hihi.
grattis i förskott babe <3

helgen består av jobb typ.. jobba hela fredagen.. df jag inte kan följa med till karlskrona :(
sen mys på lördag och jobb på söndag. men det e nice med lite pengar sedan :D

Så jag kan handla min nya mobil! WEHO! :D
Kommer förmodligen bli en Samsung X830. ^^ i rooosa, såklart. så jävla söööt! :p

Nu ska jag iaf bege mig.. & nästa vecka börjar hårdträningen! nu jävlar ska de hända saker! ^^ puss.

image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback