tisdag.

tjoo.

Vaknade vid halv 7 idag, gick in till Tess vid 7 och gjorde iordning barnen för att sedan skicka iväg dem till skolan.

Käkade frulle och såg lite O.C och sedan sov jag en stund och vakna lite över 1.. sköönt! :)
fast jag är fortfarande lika trött? haha.

idag har jag inte gjort ett skit.. umgåts med mamma typ. :) jag är ju en mammagris :$
men en stolt sådan! ;)

Nu har jag precis sett klart dh.. tisdags höjdpunkt ju :D & imorgon är det greys ^^

Löning imorgon dåja! niiiiice. ut och shoppa på torsdag då.. & fika med glenn? Hör av dig raring! :)

Annars är livet helt&hållet bra.. familjen är den bästa som finns. <3
& grabbarna är bara för bra. :) och robin, jag älskar dig.

nu ska jag nörda mig lite till och sedan slänga mig i soffan och se lite O.C :D pooss.

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback