shopping

Tjingeling :)

idag vaknade jag vid halv 11 tiden .. sen hoppade jag snabbt in i duschen och sedan gjorde vid mig för sen skulle jag hem till Petra vid halv 12 och hämta min lön :) det var niiice.

Sedan åkte jag hem, gjorde vid mig lite till o käkade. & sen tog jag bussen in till stan.

Träffade Caroline i stan, sen tillbringa hon dagen där inne med mig.. underbart! :)

Shoppade en jäkla massa idag.. pengarna bara försvann.. men hitta sjukt fina saker iallafall :)

Hoppas du blev glad för presenten jimmy, mer kommer på lördag :D hihi.

Vid 5 åkte Caroline hem till Jacob.. och då gick jag upp till mammas jobb och sedan tog vi bussen hem tillsammans.

Jag hoppade dock av på Jägerso eftersom jag skulle in där en runda med och handla shorts :)
Hitta ett par skitsnygga, men det blev lite beslutångest där.. så jag ska sova på saken :D hihi.

Grabbarna kom iallafall och hämtade mig där sen, sen gick vi till donkan så käkade jag en cercar sallad.. sjukt pulig :D

Sen körde vi hem till mig.. chillade o så ett tag, jimmy nörda sig vid datorn. ^^ nerd.
sen prova jag mina nya kläder inför grabbarna och dom höll med om att sakerna också var fina :D
tur för dem. ;) höhö.

Vid halv 9 tiden körde vi in till kronprinsen för att bowla i 1 timme.. det var najs :D
gick dock inte bra, men kul var det :) tack grabbs. <3

Nu sitter jag här, kom hem för ett tag sen.. och har precis käkat lite flingoor :)
Ska strax lägga mig i soffan och se lite O.C innan jag går och lägger mig.

Tack för idag Caroline, är glad att jag har dig. För du är så hiimla underbar på alla sätt :) <33333

nu ska jag nerda mig lite till iallafall. ha det bra allihopa :D pusspuss.

image49
image51
image52


Kommentarer
Postat av: Robbe

Låter som en mysig dag bejb:)
Gjorde du av med alla pengarna? Hihi
Ses sen, älskar dig! :D

2007-04-26 @ 09:50:24
Postat av: vinnaren

3 runder , 3 vinster.. vem ? kanske vore värt å nämnas:P

2007-04-26 @ 16:38:18
Postat av: Pernilla

Det är inte värt att nämnas, nej! :p jäkla tur alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback