promenaaad..

TJA! :D

Idag började dagen med att jag vaknade vid 10, åt lite mussli till frulle o såg några avsnitt av O.C :D hihi.

sedan har jag typ hjälpt pappa o städa under dagen.. han e ju sjuk.... min lilla papps! :( iih.

& vid 5 tiden kom robbe hit, sedan chillade vi bara.. sen bestämde vi oss för att gå in till Jägersro och få en riktigt lång och skön promenad.. vilket de verkligen var! :D hihi. & grabbar, visst är ni SJUKT imponerade? :D erkänn. ^^

Tog lite mindre än 1 timme att gå dit.. sjukt nice! :) hihi.

Sedan käkade vi lite ceasar sallad inne på Donkan och sedan begav vi oss hem igen.
Var ju planerat att vi skulle gå hem också.. men jag hade lite fööör ont i mina vader för det. :$ så vi tog bussen ^^

Ni vet, man får ju börja med små steg.... för jag menar, för typ 1 månad sen hade jag aaaaaldrig ens tänkt tanken av att GÅ till jägersro....... :p hehe.

Igår så var de filmtajm hos syrran... med robin, glenn och grabbarna :D
Vart sjukt trevligt, och min&moas äpplepaj var ju väldigt lyckad får jag faktiskt säga.. höhö ^^

Nu ska jag snart lägga mig ner i soffan och se Prison Break och få en extremt efterlängtad fotmassage utav min pojkvän.... niiiiiice! :D

& sen var vi gårdagens nyhet.... vilket var den SJUKASTE och nu menar jag veerkligen SJUKASTE på väääldigt länge..... hur var det nu, 20 sekunder? hahahahahaha. jag nämner inga namn, men personen i fråga lär ju döda mig när han ser detta iallafall... menmen, det bjuder jag på! ;) hahaha!

nu ska jag bege mig! ha en bra vecka mina vänner och ta hand om era nära! :) poooosss.

image47

image45

image46

Kommentarer
Postat av: TESS

hehe fotot var coolt!

Postat av: Pernilla

ellerhur! :D made by the one and only ju :D höhö.

2007-04-24 @ 22:23:04
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback