Onsdag..

hejhej :)

Igår jobbade jag bara .. Robin gjorde mig sällskap, thanks darl. <3

Jobbade tills 9, sen stack vi hem och kollade på film bara, nice.

& idag vaknade jag vid 10 tiden.. gick upp och åt frulle med Robin, hade dock ingen röst?
vilket jag nästan inte har nu iheller.. vafan har hänt med min hals kan jag då undra?
Hoppas det inte är halsfluss bara.. orkar inte med sånt skit! :(

Vart ute i det superfina vädret idag.. var nere på fotbollsplanen med Robin och spelade lite fotboll.. sköönt med sool. :) låt den stanna nu ffs.

Robin åkte hem vid 2 tiden.. sedan vid 5 tiden kom jimmy&johan hit, fixade lite sprit o så.

Grabbarna stack ju till Etagé ikväll.. eller ska dit iallafall, tror inte dom kommit sålångt än. :p
hoppas ni har det skitkul ikäll grabbar & dra några helrör för mig med. :D

Läste artiklen idag.. calle stannar i malmö!! KAN DET BLI BÄTTRE?
nya tränare, nya spelare även gammla som kan sina saker. Lär bli en mycket kort säsong i allsvenskan.. sedan är vi tillbaka på toppen där vi hör hemma!

Sitter här, precis kollat på lite vänner.. & nu nördar jag mig lite. ^^

Imorgon då.. ska bara ta de lugnt typ, sedan hem till svärmor imorgonkväll och käka lite! :) myspys.

Påskafton snart.. blivit hembjudna till Tess.. gott käk, dryck och sedan ska man kolla fotbollsmatchen på tv.
inte för jag e sådär JÄTTEinsatt i just mff.... menja :p får väl ta en för laget, som vi brukar säga... :D hihi.

& du betyder merän vad du tror somsagt.. det lovar jag dig. älskar dig <3

men nu ska jag snart slänga mig i sängen känner jag.. min hals gör mig nannig :( iih. puss & gonatt.

image31
image22
image32

Kommentarer
Postat av: Tina

mmmmmmmmmmm vilken fin bild du har på calle ju hehehehe

2007-04-06 @ 22:33:37
Postat av: Nilla

Ja, visst e den helt underbar ;)

Postat av: Tess

mmmm nästan lika underbar som mina pågar!! :D

2007-04-07 @ 21:23:40
URL: http://smultrontess.blogg.se
Postat av: Nilla

Ingen & inget klår Calle syster, lär dig det! ;)

2007-04-08 @ 10:42:25
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback