jobb..

tjo :)

Igår så gjorde jag inte så mycket under dagen.. var ute och gick en promenix typ :)
Sedan vid 4 tiden hämtade jag Oscar på dagis.. och sen kom Robin och gjorde mig sällskap på kvällen när jag jobbade :) hihi.

Idag gick jag upp vid 8.. gick ut och gick en promenad och sedan så duschade jag & gjorde mig iordning.
För vid 11 tiden kom Svärmor och hämtade mig sedan körde vi in till stan.

Kollade balklänning idag.. och jag hittade en superfin! åååh vad fin den är!
Så den ska jag ha. Mamma ska med mig och kolla in den imorgon så hon också får säga vad hon tycker. :)

Men Robin tyckte iallafall att jag skulle köpa den .. hihi :)

Nu kom jag precis hem, Svärmor och Robin lämnade mig här hemma nyss.
Ska gå och hämta Oscar på dagis om 1 timme.. tänkte käka något innan bara.

Sedan jobbar jag till kl 10 ikväll.. så är det nått, så riing :D hihi.

Glenn, hur gick det idag? :) jag har hållt tummarna för dig hela dagen. hihi!

Grabbar, filmdags imorgon? lööve you <3

Nu ska jag iallafall ner där nere och se ifall mina nudlar e klara :D ha det nice! poooss.

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback