jag tänker tillbax..

hejsan.


Idag började dagen att jag gick upp vid 10. :)
Åt lite mussli, mumsigt.


Sedan tog jag det lugnt typ.. städade mitt rum lite o så.


Efter jag druckigt min dietdricka, gick jag ut och gick en runda.. det var mysigt :)
skönt att få vara med mig själv ett tag.. och bara vara själv. :) hihi.


Till middag åt jag nudlar och sallad.. också mumsigt :D

.. för er som inte märkt det än har jag börjat med min diet.

& jag är faktiskt duktig! :D ellerhur grabbar?


Ikväll har jag bara tagit det lugnt.. tänkt tillbaka en hel del.
Tack för svaren jag fick, dom betyder merän någon anar! :)


Nu sitter jag här och inte gör ett skit. :p precis ätit upp mitt äpple. haha!


nina, jag saknar dig. Förstår du?! Vi måste ses snaaart! <3 loove you.

Nu kom robin precis hit, han har ju varit på fotbollen ikväll.. så nu ska jag umgås lite. POOOSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback