helgen o lite sånt..

hejsan! :D

Varit lite segt med bloggskrivandet.. haha, skärpning nu förfan! :D

Onsdags jobbade jag, gick bra som vanligt :) hihi. Slutade sådär runt 10 tiden. sen gick jag hem.

Torsdags tog jag det bara lugnt hela dagen typ.. sedan på kvällen kom grabbarna till mig.
Vi såg någon sjuk film.. haha! boatrip... eller nått! :p ja, galen somsagt. Rätt dålig med. :p haha!

Vid 12 drog grabbarna hem och då däcka jag rätt snabbt :p efter jag sett några avsnitt från min o.c box dvs :p hihi.

Fredags... var kaos under hela dagen kan man väl säga.. USCH!
Vilket svin, hur kan man beteé sig så?! Hur kan man vara så elak och så självisk mot en person som gjort så mycket för en? Jag förstår inte det.. Finns bara ett ord för såna som du och det är : Äckel!

Men tro mig, det kommer tillbax...........

& i fredags kväll stack jag&robin in till stan och träffa caroline&andy sen gick vi och såg Epic Movie på bio :D
den var riktigt ball, haha! :D sjukaste.

I lördags passade jag mina underbara systerbarn ett tag där på förmiddagen medan min syster behövde göra lie ärrenden.

Sedan gick jag in och gjorde mig iordning vid halv 2 för sedan vid 3 skulle jag, mamma, pappa och robin iväg på konfermation till min kusin Viktor! :) Åt och drack gott där, var mycket trevligt att träffa släkten igen.. :)

Vid 6 tiden begav vi oss alla till en annan kusin som fyllde 40 år igår! :)
Grattis ännu en gång Lars!

Lekte ju dock Robin av bordet på biljard hemma hos Lars igår.. Ja ni vet, jag är en naturbegåvning! ;) hehe.

Åkte hem vid 9 tiden eftersom pappa inte mådde så bra.. iisch! :( krya på dig papps <3

Frida.. hur gick det på audition för Sommarchansen i veckan ?! :D Hoppas du gick vidare gumman! <3

& idag.. händer inte så mycket :p iallafall inte just nu. haha! Passar min systerson Linus förtillfälligt medans tess
är nere och handlar :)

Ikväll blir det film med tess, robin, glenn och grabbarna maybe? :)

men nu ska jag ut i trädgården och leka med linus iallafall.. ha en underbar söndag! :) pooooss.

image42
image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback