bowling.

tjabba. :)

Igår så var det ju dags för bowling igen.. och denna gången med robin, grabbarna och andy&caroline. ^^

Min svåger körde mig in till stan, där jag mötte upp robin, andy och caroline :)
sen gick vi och käkade på burger king.. ^^

efter vi käkat, gick vi till kronprinsen där vi mötte mikael, jimmy, johan och mattias. :)
sen började vi bowla kl 8. :D

Gick ju mindre bra med min naglar kan jag säga.. fyfan vad ont jag hade sedan när vi bowlat klart. :p
menmen, jag vann ändå 2 serier.. så lite duktig var jag trots allt. höhö! :D

Efter vi bowlat spelade vi lite Jack Vegas.. några vann och några förlorade en deeeel pengar.
Förloraren var då jag, skjut mig! Hur kan man va så dum att försöka dubbla 126 kr?! ahh, :(
Du får inte vara så ivrig när de kommer till att vinna pengar pernilla.. för de slutar nästintill aldrig bra för dig. :p hihi.

& sedan åkte alla hem vid 11 tiden.. var helt nannig när jag satt på bussen hem.. och sedan när jag väl KOM hem så var jag pigg som en lärka.. haha, skumt. :p

Idag då.. vaknade upp och gick en lååååång promenad i mitt " vackra " oxie med Robin.
Det var mysigt. Kan va riktigt avslappnande att gå promenader kom jag på.. :p hihi.

Och ikväll kommer grabbara hit och ska kolla på film, myspys.
Finns ingen bättre än er ska ni veta. loooove you. <3

Underskattad?

nu ska jag iallafall gå och göra något nyttigt känner jag :) ha det underbart! pusspuss babes.

image40

Kommentarer
Postat av: Johan

Klart man ska dubbla 126 kr! Man ska dubbla allt!
Jag dubblade 32 euro på unibet och lyckades. Gooo känsla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback